mandag 4. mars 2013

Del 5



Som du måske har hørt, har Ole fået et fint fotografiapparat, model " Hasselblad micro de luxe"


mig selv



Han er jo ikke ret mobil, og derfor er disse første forsøg præget af at han har det svært ved at focusere på motivet.
Til trods for det, synes jeg at billederne af hans veninde, Dora von Plyssen, og hans ven, den ret skeløjede Oliver , er blevet rimelig gode.


Oliver er købt i London, og sælgeren sagde at han måske var  Charles Dickens barnebarns bamse.( Han er måske opkaldt efter Oliver Twist...?? ) Han ser ud til at have levet et hårdt liv ( også han! ) er meget slidt, og har hullet og lappet tøj. Dog har han en lille MUS med juveløjne fæstet på sin trøje!





John og mig har lovet Ole at assistere ham fremover med fotograferingen, så han kan få sine mange kreative ideer ført ud i livet.

På et loppemarked forleden fandt jeg, hos den samme brugthandler der solgte mig Gøsta, en lille meget slidt plydsbamse. Han præsenterede sig som Bobo, og det viste sig at han godt kendte Gøsta fra deres tid sammen hos brugthandleren.
Han kendte til Gøstas dramatiske og triste historie,og blev meget lettet, da jeg fortalte at han havde fået asyl i Norge og nu havde et trygt og godt liv.

Bobo synes at hans udseende ikke er ret fotogent, men har lovet at Ole eller jeg senere må tage et foto af ham og give til Gøsta.


Margrethe; Har aldri lagt merke til hvor skjeløyd Gustav (?) er, forresten. Ser ut som han har rømt fra sanatoriet/asylet, siklesmekke og alt :)
Har virkelig sin helt egne sjarm!



Jeg har opdaget at Ole er ved at bruge det flotte fotoapparat  han fik af dig. Han har smugfotograferet i et stykke tid, men var for genert til at fortælle om det.
Nu er han gået med til at vise nogle få udvalgte mennesker, bl.a. dig, et par af hans bedste shootes
Snart, siger han.

 Da jeg forleden var på loppemarked, var den mand der solgte mig Gøsta også der. Han havde en lille forsuttet væsen med. En slags bamse, som viste sig at være en af Gøstas nærmeste venner..
 Jeg opdagede ham ikke da jeg købte Gøsta, men da brugthandleren hørte historien, fik jeg også lov til at købe ham.Nu bor han hos mig.
Hjemme hos Elsa

Bobo,som det lille væsen hedder, havde savnet sin gode ven meget, og var lykkelig for at høre at Gøsta var i trygge hænder. Ole vil tage et billede af ham til Gøsta.
Kærlig hilsen Elsa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar